KAVA klientų aptarnavimo skyrius

KAVA klientų aptarnavimo skyrius

KAVA 2015 m. spalio mėn. tapo vienos didžiausių TV ir interneto bendrovių Lietuvoje „Cgates“ dalimi. Tai klientams suteikia galimybę naudotis kokybiškesnėmis ir įvairesnėmis paslaugomis.
KAVA klientų aptarnavimo skyriuje galima atnaujinti, užsakyti / atsisakyti, prasitęsti, papildyti ar pakeisti sutartis, paslaugas. Keisti televizijos paketus ar užsakyti naujus, keisti turimus interneto planus ar užsakyti papildomai. Konsultuojame ir sprendžiame iškilusias problemas, padedame rasti geriausią, optimaliausią variantą.

  Vieta išplanavime: Pirmas aukštas
  Kontaktinis telefonas: 1868 (bendras telefonas visoje Lietuvoje)
  Elektroninis paštas: info@siauliai.kava.lt
  Internetinis puslapis: www.kava.lt
  Darbo laikas: Pirm. – Sekm.: 10.00 – 21.00 val.