Kaip prisijaukinti Kopenhagą per 2 dienas

Kol dar „neataušo“ prisiminimai, skubu papasakoti jums savo nuotykius, kurių užtektų ir kokiai knygai suraityti, nors Danijos sostinėje buvau tik 2 dienas! Bet apie viską nuo pradžių.

Kai ankstyvą pavasarį, o gal net žiemos pabaigoje draugė Kotryna pakvietė į savo gimtadienį – kiek nustebau.  Gimė ji juk gegužės pabaigoje! Tačiau draugė tiesiog pareiškė: „Savo gimtadienį norėčiau atšvęsti užsienyje, ar prisijungsi?“ Žinoma, pasakiau taip! Tuomet greitai radome puikų pasiūlymą skrydžiui ir beliko laukti. Vis labiau artėjant skrydžio dienai, apėmė panika, o ką gi rengtis ir kokius daiktus dėtis. Bet pirmiausia – į ką juos susidėti!  Nusprendžiau, kad visų pirma šiai kelionei man reikia gero lagamino. Tad tiesiu taikymu patraukiau į Saulės miestą ir nukeliavau į „Bags 4 You“ parduotuvę. Nors draugės patarė pirkti tik ne juodą, visgi išsirinkau būtent tokį, juk toks pats universaliausias! TRAVELITE PORTFOLINO su ištraukiama fiksuojama teleskopine rankena ir paslėptais guoliniais ratukais. Tikra klasika, o kad nepasimestų gausybėje kitų oro uoste, savąjį papuošiau ryškiaspalve skarele. Taip savo lagaminą atpažinti daug lengviau! Parduotuvės konsultantė maloniai patarė, kuri firma gamina lagaminus atitinkančius rankinio bagažo dydį, tad šįkart drąsiai keliavau į oro uostą, nesibaimindama ar nereiks pakloti keliasdešimt eurų už bagažo registravimą. Tuomet beliko sunkioji užduotis – susitalpinti daiktus. smiley

Kopenhagoje nusileidome ankstyvą sekmadienio rytą. Leidžiantis nuo jūros atsispindėjo mus sveikinanti rytinė saulė. Nors ir buvome neišsimiegojusios, nuotaika buvo puiki. Lengvai suradome reikiamą metro kryptį ir jau dardėjome link savo gyvenamosios vietos. Pasilikusios lagaminus ir papusryčiavusios, iškeliavome. Buvome centrinėje dalyje, tad „pasileidome plaukus“ ir vaikštinėjome kur tik akys veda.

pav 1

Apie dviračių populiarumą Kopenhagoje buvau girdėjusi, bet nė neįsivaizdavau to, ką išvydau. Pėsčiomis vaikščioja tik turistai. Danams dviratis – ne transporto priemonė, bet gyvenimo būdas! Visi – nesvarbu nei kokio amžiaus, nei kokį atstumą, keliauja dviračiais. Miestas džiugino spalvotais namais, nesuskaičiuojama galybe dviratininkų, architektūriniais lobiais, daugybe kanalų ir gėlių – nuėjome miegoti su šais vaizdais akyse.

pav 2

pav 3

Sekančią dieną pakilome su dar didesniu entuziazmu, nes tikslai buvo aiškūs – turėjome rasti mitais apipintą Kristianijos miestą ir atrakcionų parką TIVOLI. Fristaden Christiania – miestas mieste. Didžiąją dalį jo gyventojų sudaro menininkai, muzikantai, hipiai, klajotojai po pasaulį ir įvairūs laisvamaniai.  Atmosfera ten netradicinė, kartais netgi bauginanti, bet tuo pačiu ir labai įdomi. Visos sienos, net ir šiukšlių mašinos, išmargintos piešiniais, tačiau jų užfiksuoti nepavyko, nes šioje gyvenvietėje galioja griežtos taisyklės nieko nefotografuoti, tad tikrai nenorėjome jų laužyti.

pav 4

Desertui pasilikome TIVOLI parką. Apie jį svajojau jau nuo pat kelionės pradžios. Nors už įėjimą paklojome nemažai, tačiau kiekviena krona buvo verta šio apsilankymo. Nuostabus didelis parkas pačiame viduryje miesto. Su keliasdešimt atrakcionų, kavinukių, laisvalaikio zonų – ir visa kone pasakų nameliuose. Mano draugė Kotryna jau prieš skrydį man lyg kirviu nukirto, jog su manimi neis nė į vieną iš tų „velnio karuselių“ laugh.  Tačiau prikalbinau ir 80 metrų aukštyje „Star Flyer“ karuselėje bandėme pasigrožėti Kopenhagos panorama, o „Golden Tower“ atrakcionas laisvu kritimu išmetė iš 63 metrų aukščio, po kurio vos gaudėme kvapą. Taip pat dar apsukome keletą mirties kilpų „The Demon“ kalneliuose. Net prisimenant kūną pripildo adrenalinas smiley

O kaip ten gražu sutemus! Visas parkas nušvinta milijonais lempučių. Iš ten nesinori išeiti ir grįžti į realybę. Rekomenduoju ir jums apsilankyti šioje pasakoje! Miegas po tokios intensyvios dienos buvo lyg ant debesies smiley

pav 5

pav 6

pav 7

pav 8

Pasakojimo pabaigoje norėčiau pridurti, kad kartais net ir poros dienų užtenka atsikvėpti ir pabėgti nuo rutinos bei darbų. Tokiam atokvėpiui užtenka eilinio savaitgalio ar kelių atsisakytų naujų suknelių. Tad nebijokite leistis į nuotykius ir smagias keliones!

P.S. Lagaminas pasitarnavo puikiai ir netikėtai jau po kelių savaičių man ir vėl jo prisireikė. Kur keliavau šįkart? Papasakosiu jau kitame savo įraše.

Su meile ir pilnu bagažu įspūdžių,

Rasa

Tinklaraščio rašytojos Rasa ir Kristina rašys apie VISKĄ! Joms viskas įdomu ir jos viską nori išbandyti. Jos ieško informacijos, nori būti kūrybingos, gyventi įdomiai, atrodyti gražiai, valgyti skaniai. O pačiais geriausiais atradimais dalinsis su Jumis.