Auksaspalvio rudens gėrybės

Gražuoliai lapai byra ant žemės – pats metas pasidžiaugti rudens spalvomis! Ir surinkti paskutinįjį rudens gėrybių derliųsmiley.

1

2

Nėra geresnio vaisto nuo rudeninės depresijos nei jo grožis. O šis savaitgalis leido juo pasidžiaugti į valiassmiley.

3

Tiesa, jautresniems organizmams netgi tokios šiltos rudens dienos ir menki vėjai gali baigtis kaip ir man – ne tokiu maloniu dalyku – peršalimu. Geriausias būdas su juo kovoti (kelintąkart įsitikinu) – imbiero, citrinos sulčių ir medaus mišinys. Medus – nuo senų senovės žinomas vaistas, kaip ir imbieras. (Tiesa, kai kas galėtų sakyti, kad mūsiškas krienas nė kiek šiam užsieniečiui aitruoliui nenusileidžia. Tikra tiesa! Tačiau neįsivaizduoju savęs krieną su medum valgančiossmiley). Taigi, tebūnie: mano mėgiamame šildančiame mišinyje Lietuvą atstovauja mūsų pievų medutis. O krienus palikime prie mėsos kepsniuko – ir imunitetą pastiprins, ir skonį pagerins!

4

Anksčiau šį mišinuką darydavau su tarkuotu imbieru. Šįkart, rudeninio tingulio ir ligos užpulta, patingėjau ir tiesiog jį smulkiau supjausčiau. Rezultatas gal net geresnis. Visų ingredientų skoniai ne susimaišo, o atsiskleidžia vienas po kito. Kokį šaukštelį šio vaistuko ir į liepų žiedų ar čiobrelių arbatą galima įdėti. Pagerins skonį ir suteiks pikantiškumosmiley. Rekomenduoju dar pakramsnoti imunitetą stiprinančių kininio citrinvyčio uogų (gal pas Jus sode užderėjo, nes parduotuvėje nemačiau…).

5

Norintiems kasdien stiprinti imunitetą, pusryčiams rekomenduoju vaisių/daržovių kokteilį. Neapsunkina skrandžio, suteikia energijos ir taip reikalingų vitaminų. Dabar renkuosi rudens skonio – obuolių, morkų ir bananų – derinį (bananai gal ir nėra rudeniška, bet tikrai pasaldina gyvenimą ir pagerina nuotaikąsmiley ). 

6

Matyt, todėl ir užklupo mane peršalimas dar neįsismarkavus vėsiam rudeniui, kad apleidau savuosius kokteilius. Bet pažadu pasitaisyti! Dar primenu: į kokteilį patartina įdėti šiek tiek imbiero mišinio arba vien imbiero ir, be abejo, įpilti šlakelį alyvuogių ar kitokio aliejaus – tam, kad organizmas geriau pasisavintų vitaminus. O jei turite – įberkite ir Chia sėklųsmiley.

7

Pietums, jei greitai parlekiate iš darbo, arba net savaitgalį, kai vis tiek norisi praleisti laiką ne prie puodų, puikiai tinka omletas. Tarsi saulė, nukritusi į lėkštęsmiley. Puiku, jei į jį papuola paskutinieji derliaus stipruoliai – mažieji pomidoriukai, špinatai, krapai, laiškiniai svogūnai tiesiai iš lysvės (arba iš Rimi lentynos, ne visi juk nuosavas lysves turimesmiley). Dar kokios dešrytės, kad skonį pagerintume… Be abejo, nepamirštame svogūno ir česnako, kurie taip pat priklauso imuniteto stiprintojų kariaunai.

8

Viską pakepiname ir užpilame kiaušinių, druskos ir pipirų plakiniu (nepamirškite šlakelio pieno ir žiupsnelio miltų, kad kepinys būtų puresnis ir sotesnissmiley). Po keleto minučių ant Jūsų stalo garuoja vitaminų (jei neperkepinsite daržovių) ir baltymų bomba. Skanaus!

9

Vakare rudenišką nuotaiką pakels du mėgiamiausi mano daržovių patiekalai. Nuobodoka, sakysite, nes abu juos jau žinote, bet  prisiminti tiktai vertasmiley. Skaniausioji mano moliūgų sriubytė ir cukinijų blynai . Rudeniškesnių receptų man ir būti negali! Tiesa, gali – grybai. Bet aš nesu didelė jų mėgėja, taigi mano rudens pranašai  – geltonžandžiai moliūgai ir žaliosios cukinijos.

10

O ką rudenį labiausiai mėgstate gaminti Jūs? Gražios ir gardžios savaitės!

Kristina

11

 

 

 

 

 

 

 

Kristina

Kristina

Tinklaraščio rašytojos Aušra ir Kristina rašys apie VISKĄ! Joms viskas įdomu ir jos viską nori išbandyti. Jos ieško informacijos, nori būti kūrybingos, gyventi įdomiai, atrodyti gražiai, valgyti skaniai. O pačiais geriausiais atradimais dalinsis su Jumis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

PASKUTINIAI ĮRAŠAI: